FAQ

Welke betaalmethoden accepteert u?
We accepteren de meeste creditcards, zoals VISA, Mastercard en AMEX, PayPal en KLARNA

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst en de betaling is bevestigd, kan het 3-5 werkdagen duren voordat uw bestelling wordt verzonden.

Ik moet iets aan mijn bestelling wijzigen of annuleren. Hoe kan ik dat doen?
Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Na 24 uur of nadat uw bestelling is verwerkt, kunnen we geen wijzigingen of annuleringen meer aanbrengen.

De status van mijn bestelling is "Onvervuld". Wat betekent dat?
"Onvervuld" betekent simpelweg dat we uw bestelling succesvol hebben ontvangen! Zodra uw bestelling is verwerkt en verzonden, ontvangt u een trackingnummer en verandert de status van uw bestelling in "Vervuld".

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Uiteraard is het mogelijk om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren.
U, de klant, bent verantwoordelijk voor alle verzendkosten voor retourzendingen en wij adviseren alle klanten om hun retourzendingen gefrankeerd te verzenden, wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor zoekgeraakte retourzendingen.

Let op: Om hygiënische redenen kunnen ondergoed, badkleding en cosmetica niet worden geretourneerd.

Waarom kunnen ondergoed, maskers, hygiëne- en schoonheidsproducten niet worden geretourneerd?
Ondergoed, maskers en schoonheidsproducten worden beschouwd als hygiëneartikelen. We nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en verbieden het retourneren van ondergoed, maskers, hygiëne- en cosmetische artikelen om de veiligheid van onze klanten te waarborgen. We staan ​​hierin niet alleen, aangezien ook andere leveranciers van ondergoed, maskers, hygiëne- en schoonheidsproducten om dezelfde redenen geen retouren toestaan.

Worden de verzendkosten voor mijn retourzending gedekt?
Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor hun verzendkosten bij retourzendingen. We raden u aan uw retourzendingen zo te verzenden dat u het pakket kunt volgen, aangezien wij niet verantwoordelijk zijn voor zoekgeraakte retourzendingen.

Wat als de artikelen die ik heb ontvangen defect, verkeerd, beschadigd of ontbrekend zijn?
Neem binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op als u defecte, onjuiste, beschadigde of ontbrekende goederen heeft ontvangen. Om een ​​vlotte retourzending te garanderen, verzoeken wij u uw ordernummer en een relevante foto van het probleem door te geven wanneer u contact opneemt met onze klantenservice. We zullen ons best doen om uw zaak zo snel mogelijk op te lossen.

Hoe lang duurt het retourproces en wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Retourzendingen kunnen tot 5 werkdagen in beslag nemen vanaf de dag dat we het pakket hebben ontvangen. Je zou een bevestigingsmail moeten ontvangen zodra je retourzending is verwerkt.

Alle terugbetalingen worden bijgeschreven op uw oorspronkelijke betaalmethode. Als u met een creditcard of betaalpas heeft betaald, wordt de terugbetaling binnen 5-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de bank die de kaart heeft uitgegeven, overgemaakt.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Gemiddeld duurt het 5-15 werkdagen voordat je je pakket ontvangt.

Worden mijn artikelen in hetzelfde pakket verzonden?
Om logistieke redenen worden zendingen soms in aparte pakketten verzonden. Houd hier rekening mee bij het aannemen van leveringen. Als u nog vragen heeft, neem dan contact op met info@fortunia.nl.

Hoe kan ik je bereiken?
U kunt per e-mail contact met ons opnemen via info@fortunia.nl. Wij garanderen een antwoord binnen 24 uur en helpen je graag verder.